Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 10 lutego 2014

Kolczyki sutasz Magenta,kolekcja Two Colours

Kolczyki Magenta



PANIĄ "RĘKODZIELNICZKĘ", KTÓRA OD PONAD MIESIĄCA NAMIĘTNIE WYŚWIETLA POST Z KOLCZYKAMI PONIŻEJ, UPRZEDZAM, ŻE JEŚLI DOKONA ICH KOPII LUB TEŻ NADTO BĘDZIE SIĘ NIMI "INSPIROWAĆ", BEZ POROZUMIENIA ZE MNĄ,  TO NIE POZOSTANIE TO BEZ ODZEWU Z MOJEJ STRONY.


Pozostałym odwiedzającym życzę miłego zwiedzania :)









Materiały: szklane cyrkonie, szklane perły, szklane kryształki łezki, sznurki sutasz, koraliki TOHO

Długość: 8 cm


Kolczyki są dostępne


Połączenie jakiegolowiek odcienia różu z szarością już dawno chodziło mi po głowie. Kolekcja Two Colours była idealną okazją, aby w końcu zrealizować swój zamysł. Sama nie przepadam za różowym, jednak ten odcień oraz ta arnżacja cyrkoni wtulonej w ciemno szare sznurki sutaszu bardzo do mnie przemawia ( mam nadzieję, że do Was również? ) :) 

4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy zestaw kolorów i kształt jak zawsze zachwycający - perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, cieszę się jeśli się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybyś miała kiedyś ochotę na małą prywatną wymiankę- byłaby zaszczycona nosząc jedne z twoich cudów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję! w żadnej wymiance jeszcze nie uczestniczyłam, ale na pewno o tym pomyślę ! :)

    OdpowiedzUsuń