Szukaj na tym blogu

czwartek, 4 lipca 2013

Wisior sutasz Ocean`s Deep

Wisior Ocean`s Deep



Wisior, który początkowo wyglądał tak:




a po małej zmianie tak:








Materiały: masa perłowa, koraliki szklane, koraliki Fire Polish, koraliki TOHO, sznurek skręcany, sznurek sutasz, kula wysadzana z żywicy

Długość: 12 cm ( wraz z zawieszką)
Szerokość: 5,5 cm w najszerszym miejscu


Wykonany na zamówienie

Jeśli chcesz podobny, napisz do mnie na maniko.maniko@o2.pl


Sercem wisiora jest okazała masa perłowa, o pięknej blado- różowej labradoryzacji. Do podkreślenia jej koloru zostały użyte burgundowe koraliki Fire polish, oraz ciemno- szare koraliki szklane. Całość jest bardzo efektowna. Sprawdzi się na co dzień, jak i również na większe wyjście.


Uznałam,że wisior ma troszkę nierówne proporcje w budowie, i postanowiłam go zmienić. Użyłam tych samych materiałów, a samej przemianie uległ element dolny. Długość wisiora zwiększyła się o 1cm, ale nabrał on w dole także na szerokości, dzięki czemu kompozycja "nie odcina się" zaraz po elemencie głównym,jakim jest masa perłowa,a jest kontynuowana i stopniowo pomniejszana do samego końca.
Mam nadzieję,że teraz wygląda jeszcze lepiej :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz