Szukaj na tym blogu

piątek, 4 kwietnia 2014

Naszyjnik do kompletu biżuterii sutasz Magma

Naszyjnik Magma 














Materiały: kamienie naturalne ( jadeity czerwone), hematyty, koraliki z czeskiego szkła, koraliki TOHO, sznurki sutasz



Komplet wykonany na zamówienie


Prezentuję obiecaną miesiąc temu kolię do kompletu sutasz Magma. Element centralny stanowi piękny kamień jadeitu czerwonego, ubrany w sutaszowe meandry i drobne koraliki TOHO.  Nie przychodzi mi do głowy nic więcej, co mogłabym o nim napisać, wydaje mi się,że  sam za siebie mówi :)
Jak już kiedyś wspominałam, jest to Wasze ulubione połączenie kolorystyczne. Obecnie zabieram się za kolejny sutaszowy komplet w tych kolorach :)


3 komentarze:

  1. Jest piękny i tak jak pisałam na fb - perfekcyjny :)
    Ale jak zdążyłam na szybko zobaczyć - wszystkie prace są idealnie wykonane. Podziwiam za wytrwałość, cierpliwość i kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za tyle ciepłych słów! Mam nadzieję rozwijać się dalej :)

    OdpowiedzUsuń