Szukaj na tym blogu

sobota, 5 października 2013

Kolczyki sutasz Celebs

Kolczyki Celebs













Materiały: kryształy Swarovskiego ( w sercu kolczyka i u ich zwieńczenia), perły szklane, koraliki TOHO, sznurki sutasz

Długość: 8 cm



Kolczyki wykonałam dla siebie :)

Jeśli chcesz podobne, napisz do mnie na adres maniko.maniko@o2.pl



Za tydzień wybieram się na większą uroczystość i z racji tego pomyślałam o kolczykach dla siebie. Planuję zrobić jeszcze bransoletkę, na co mam nadzieję czas mi pozwoli. Kolczyki miały pasować do dodatków ( buty i torebka w kolorze beżowym), ale chciałam też, żeby pozostały dość "uniwersalne" i nadawały się do innych strojów. Bogato zdobione, z pięknym blaskiem. Jestem z nich na prawdę zadowolona i już nie mogę się doczekać kiedy je na siebie założę :)  
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz