Szukaj na tym blogu

niedziela, 5 stycznia 2014

Naszyjnik sutasz Grey & Turquoise starsza+ nowsza wersja

Naszyjnik Grey& Turquoise





Nowa wersja













Materiały: kamienie naturalne ( turkusy), perły szklane, perełki stalowe,koraliki TOHO, sznurki sutasz



Naszyjnik ma już swoją właścicielkę :)


Moja pierwsza kolia, a raczej mini kolia, która powstawała z prędkością światła ( niestety). Bardzo nad tym ubolewam, gdyż miałam co do niej nieco odważniejsze i większe plany, jednak nie udało mi się rozciągnąć przed świętami doby do rozmiarów większych niż 24h  :) Naszyjnik podarowałam mojej Mamie, zdążyłam machnąć jedynie kilka szybkich zdjęć. Jako że ma go właśnie moja Mama, planuję go niebawem skraść i co nieco jeszcze popieścić :) Mam nadzieję znaleźć na to więcej czasu niż przed Świętami :)

Aktualizacja 6.02.2014

Naszyjnik został skradziony i nieco dopieszczony :)

2 komentarze:

  1. witam
    proszę o kontakt - potrzebuję podobnego naszyjnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WItam, proszę o maila na adres maniko.maniko@o2.pl

      Usuń