Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 5 maja 2014

Kolczyki sutasz Magic Garden

Kolczyki Magic Garden







Materiały: kamienie naturalne ( krople agatu smoczego), drewniane oliwki, koraliki Fire Polish,stalowe perełki,  koraliki TOHO

Długość: 8 cm

Kolczyki pochodzą z kolekcji prywatnej


Historia kolczyków jest krótka- późnym sobotnim wieczorem zdecydowałam,że na uroczystość na której miałam zaszczyt być w niedzielę założę inny zestaw, niż planowałam. Ale ale- co na ucho??Nie mam przecież nic pasującego...Szybko padła decyzja- szyjemy :D  Zdecydowałam się na prostą, klasyczną formę gdyż czas mnie ponaglał. Za to - jeśli klasyka to musi być bogata w kolor. I tak powstały kolczyki sutasz Magic Garden. Klasyczne ale i wesołe, zawiadackie.  Powyżej zdjęcia, do jakiego zestawu je przywdziałam. Chciałam,żeby pasowały do sukienki, ale żeby nie było zamdło. Zdecydowałam się więc na odbicie głęboką zielenią wpadającą w szmaragd i lekki komin w tej samej tonacji. 
Ostatnie zdjęcie prezentuje widok na uchu ( niestety wczoraj było tak zimno, że sukienki do której kolczyki były szyte prawie nie było widać spod czarnego płaszczu :) )
Tak, te ostatnie zdjęcie to ja- nadająca do Was z drugiej strony ekranu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz