Szukaj na tym blogu

wtorek, 29 lipca 2014

Komplet biżuterii sutasz Summer Fields, kolekcja dziecięca/młodzieżowa








Materiały: Fire Polish, TOHO, sznurki sutasz

Długość: kolczyki ok. 3 cm
broszka ok. 4 cm


Komplet podarowany w prezencie

Po majowych kompletach komunijnych dawno nie było niczego z kategorii bizuterii dziecięcej/młodzieżowej, dlatego z przyjemnością zrobiłam mały,wesoły komplecik dla pewnej znanej mi Młodej Damy. Róż to była obowiązkowa opcja ( ulubiony kolor), do tego dobrałam lawendę i miętę, tak aby całość była kolorowa, ale nie za słodka. Zależało mi na tym, aby owa Młoda Dama podarowaną biżuterię mogła założyć teraz ( 5 lat), jak i za jakiś czas, kiedy nieco zmienią się jej gusta :) Co prawda cudów zrobić się nie da i kiedy ulubiony różowy kolor zastąpi buntownicza czerń, nawet nieprzesłodzona opcja odejdzie do lamusa. Z doświadczenia jednak wiem,że w końcu i z czerni się wyrasta-wtedy kolory powracają do łask, a taki zestaw cudownie prezentuje się z letnią opaloną skórą :)

2 komentarze:

  1. Ja mam lat 30 i bez krepacji zalozylabym ten cudny komplet.mozna taki zamówić? Jak cenowo? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za miłe słowa!Oczywiście można zamówić.Proszę się ze mną skontaktować w celu omówienia szczegółów i wyceny.Adres mail maniko.maniko@o2.pl Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń