Szukaj na tym blogu

piątek, 8 sierpnia 2014

Komplet biżuterii Summer Fiesta













Materiały: Fire Polish, TOHO, ogniwka, sznurki sutasz, rzemień pleciony, przekładka jednordzeniowa, magnetyczne zapięcie, krawatka

Długość: kolczyki ok. 8 cm


Komplet pochodzi z kolekcji prywatnej
Biżuteria bierze udział w konkursie na stronie Korallo. Głosy można oddawać przez like :)
https://www.facebook.com/korallopl/photos/a.687282558030728.1073741829.145961345496188/687283368030647/?type=1&theater

Z ogromną przyjemnością przedstawiam Wam letni komplet w postaci kolczyków i bransoletki z kolekcji Paradise. Kiedy zaczęłam go robić, nie myślałam jeszcze o tym,żeby zostawić go sobie. Kiedy jednak pierwszy raz przyłożyłam kolczyki do ucha, wiedziałam już że nie będę mogła się z nimi rozstać :)
Kolorowa, lekka i zwiewna wakacyjna propozycja. Jeśli Wam również się spodobał, możecie zagłosować na niego w konkursie Korallo pt. " Biżuteria sutasz". Tematem konkursu jest biżutteria na plażę. Choć sutasz srednio kojarzy mi się z plażą i piaskiem, to komplet Summer Fiesta wydaje mi się adekwatny do tego miejsca :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz