Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 marca 2015

Wisior sutasz Fruit Sorbet









Wisior jest dostępny.



Przeważnie, gdy chcę zrobić coś małego, wychodzi mi duża praca. Tym razem, ku memu zdziwieniu było odwrotnie. Planowałam skomplikowane kolczyki, a wyszedł prosty wisiorek :) W 90% przypadków siadam do szycia, bez założenia jakie to coś będzie-czekam,aż poniosą mnie sznurki. W tym przypadku, patrząć na efekty szycia, nie potrafiłam oprzeć się wrażeniu, że wybrane elementy najlepiej będą wyglądać w prostej kompozycji. Blask kryształu, taśmy cyrkoniowej i dobór kolorystyczny sznurków mówiły do mnie " tylko nie przesadź" :)
Wyszło zdecydowanie lepiej, niż to sobie w głowie zakładałam.Wisior, choć bardzo prosty w formie, to bogaty kompozycyjnie. Mam wrażenie, że wszystko jest na swoim miejscu i inaczej to wyglądać nie mogło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz