Szukaj na tym blogu

środa, 18 grudnia 2013

Broszka sutasz Silver Dragonfly

Broszka Dragonfly









Materiały: kryształ Swarovski rivoli, koraliki Fire Polish, koraliki TOHO, perełki stalowe, sznurki sutasz

Długość: 6 cm
Szerokośc: 6,5 cm ( rozpiętość skrzydeł)

Wykonana na zamówienie



Przedstawiam broszkę- ważkę, która również znajdzie się pod świąteczną choinką :) Wykonanie jej było dla mnie sporym wyzwaniem- po pierwsze pierwszy mój motyw zwierzęcy, a po drugie powstało już stosunkowo sporo sutaszowych ważek więc widz polegał na tym, aby moja od pozostałych w jakiś sposób się różniła. Z efektu jestem zadowolona, niestety światło o tej porze roku mamy kiepskie ( i tak udało mi się uchwycić ostatnie jego minuty) w związku z czym nie zdążyłam zrobić takich zdjęć, jakie chciałabym. Broszka pięknie komponuje się z wszelkimi szalami, ciężkimi zimowymi swetrami. Mam nadzieję,że jej przyszła Właścicielka ( która jest miłośniczką wszelkiej maści broszek) będzie z niej również zadowolona :)

4 komentarze: