Szukaj na tym blogu

czwartek, 12 grudnia 2013

Komplet biżuterii sutasz Grey Elegance

Komplet Grey Elegance














Materiały: kamienie naturalne ( onyksy), perełki szklane, perełki metalowe, szklane kryształki, koraliki TOHO, sznurki sutasz


Długość kolczyków: ok 6 cm ( bez bigla)
Długość zawieszki: 3 cm ( bez krawatki)
Długość bransoletki: 18 cm



Komplet wykonany na zamówienie



Dziś mam przyjemność zaprezentować Wam pierwsze z wykonanych zamówień Świątecznych. Narzucone miałam kolory, natomiast w kwestii wykonania pełna dowolność. Bardzo lubię te połączenie kolorystyczne, gdyż zawsze wygląda stonowanie i elegancko. Starałam się, aby forma zarówno kolczyków, jak i bransoletki nie była przytłaczająca a subtelna ,co wydaje mi się osiągnęłam. Komplet spotkał się z uznaniem właścicielki, co dodatkowo bardzo mnie cieszy. Ostatecznie zamontowane zostały krótsze bigle, gdyż przy tej formie kolczyka poprzednie dodawały niepotrzebnej długości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz